Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefine - 31 oktober 2012 20:50

  

Förra helgen blev jag supersugen på glass och hade fått en rekommendation att testa SIAs Himmelsk röra, som bland annat ska innehålla marshmallows. Inte så tokigt hörrni!! =P


Trist nog hade inte min lokala ICA-handlare den glassen och inte heller mitt andraval Vienetta choklad. Så jag fick ta ett, för mig, nytt och osäkert kort. Blev en pekannötkola 0,5 l från SIA.


Helt ok, men inget märkvärdigt. Glass är glass och glass är gott.


Smak: Aningen för söt och och vem snodde pekannötterna?

Konsistens: krämig

Utseende: beige


Betyg helhet: -3/+5

SIA
Tidigare månad - Senare månad

De senaste glassarna

Om bloggen


Läs mina tankar om glass och om bloggens syfte här...

Glasskategorier

Sök i bloggen

Kontakta mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Länkar

RSS

Vad tycker du?

Omröstningar

Viken snabbmatkedja gör den godaste 10-kronorsglassen?
 Burger King
 McDonalds
 Max

Ovido - Quiz & Flashcards